Мета курсу: формування у студентів необхідних знань, навичок та ставлень, пов’язаних з ефективною (проінформованою, компетентною) демократичною взаємодією громадян у суспільстві.

ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
- надати студентам цілісну систему знань про історію та концептуальні засади
демократичного урядування, права людини, громадську участь; сформувати
- вміння знаходити та критично аналізувати інформацію, ефективно взаємодіяти з людьми
різних поглядів та переконань;
- сформувати розуміння важливості громадської участі у демократичній державі;
- сформувати у студентів готовність долучатися до вирішення суспільних проблем та
навчити використовувати для цього інструменти громадської участі, доступні в Україні

Вивчення даної дисципліни дає можливість підготувати магістрів до глибокого засвоєння теоретичних засад публічної політики, розвитку і зміцнення принципів демократії та верховенства права в Україні. У дисципліні на “Публічна політика” розглядаються процеси сучасної трансформації в системі державного управління, розвитку державної служби. Важливою складовою є акцент на необхідності втілення нових управлінських рішень, спрямованих на підвищення рівня знань державних службовців, сучасних технологій управління і адміністрування.

Мета курсу – формування цілісного уявлення про публічну політику національного, регіонального та місцевого рівнів, політичні інститути та процеси, що визначають її специфіку; сучасні практики електронної демократії; вміння аналізу, розробки та реалізації публічної політики, вироблення аналітичних рекомендацій для прийняття політичних і управлінських рішень, діагностики та аналізу соціально-гуманітарної складової розвитку суспільства.

Завданнями вивчення дисципліни “Публічна політика” є набуття слухачами магістратури теоретичних знань та практичних навиків з наступних питань: політичні інституції; суспільно-політична діяльність; порівняльна публічна політика.


Мета дисципліни передбачає міждисциплінарний і системний підхід до вивчення основних проблем взаємодії людини і навколишнього середовища з точки зору принципів і стратегій сталого розвитку. Курс має на меті формування базових знань з проблем взаємодії людини і навколишнього середовища, необхідних для прийняття рішень у подальшій професійній діяльності згідно з принципами сталого розвитку. 

 Основними завданнями вивчення дисципліни «Державна політика сталого розвитку» є: вивчення сутності та основних понять і принципів концепції сталого розвитку суспільства;  поняття біосфери як динамічної системи;  основні відомості про глобальні екологічні проблеми людства – ресурси і розвиток, антропогенні впливи на біосферу;  якісні і кількісні критерії стійкості природних екосистем, розвитку і моделювання сталого розвитку суспільства;  економічні, соціально-політичні, екологічні та етичні проблеми розвитку; проблеми прийняття управлінських рішень.


МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

формування цілісного уявлення про філософські та теоретичні аспекти розвитку політики сталого розвитку, а також набуття практичних навичок науково-аналітичної роботи та проведення економічного, соціального, політичного аналізу політики сталого розвитку, розробки та реалізації публічної політики в сфері забезпечення сталого розвитку, вироблення аналітичних рекомендацій для прийняття політичних і управлінських рішень орієнтуючись на засади сталого розвитку та  стандарти «Good Governance»


Метою викладання данної дисципліни є формування сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту, уміння аналізувати проблеми, розглядати ситуацію як ціле, приймаючи управлінське рішення, розуміти діяльність та проблеми свого підприємства та організацій-партнерів, формування системи професійної компетентності (знань, ставлень, прикладних вмінь та навичок) щодо використання принципів, типів, інструментів лідерства  та забезпечення тривалого ділового партнерства в адміністративній діяльності.

Для досягнення мети поставлені такі основні завдання: оволодіння основними поняттями й концепціями теорії лідерства; визначати переваги та загрози лідерської поведінки; формування системного уявлення про лідерство в адміністративній діяльності діяльності.